Ανδρέας Αγγελιδάκης: Δεν είναι μόνο μια έκθεση-αναδρομή στην ενδιαφέρουσα πορεία του γνωστού εικαστικού και αρχιτέκτονα που εστιάζει στην ενασχόλησή του με την έννοια της μετάβασης. Είναι και μια καλή ευκαιρία για ν’… αποχαιρετίσουμε το Ωδείο Αθηνών αφού επίκειται η μεταστέγαση του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στη μόνιμη στέγη του στο Φιξ. Δημήτρης Κόντος: Το αφιέρωμα του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου στον ιστορικό καλλιτέχνη-μέλος της ομάδας Sigma εστιάζει στις καλλιτεχνικές του προτάσεις αναφορικά με θρησκευτικά θέματα παρουσιάζοντας παράλληλα τάματα από τις συλλογές του μουσείου. Στο επίκεντρο βρίσκονται τα περίφημα «Λατρευτικά» μέσα από τα οποία σχολίασε γεγονότα και καταστάσεις στην Ελλάδα στα μέσα της δεκαετίας του 1970. Κύριλλος Σαρρής: Πολύπλοκα οφθαλμολογικά εργαλεία, εικαστικά έργα και εικόνες-οφθαλμαπάτες συνυπάρχουν στην εγκατάσταση Biblioteca στο Μουσείο Ιστορίας Πανεπιστημίου Αθηνών επιδιώκοντας να λειτουργήσουν ως ερέθισμα προβληματισμού πάνω στη διαδικασία πρόσληψης της εικόνας. Με ποιόν τρόπο αντιλαμβανόμαστε άραγε την πραγματικότητα; Mε το μάτι ή με το νoυ;
Περισσότερες πληροφορίες
Τα «Λατρευτικά» του Δημήτρη Κοντού
Περισσότερα από διακόσια έργα του καλλιτέχνη με θρησκευτικά θέματα και η ενότητα «Λατρευτικά» (ένα σχόλιο για την Ελλάδα του 1975) και τάματα από τη συλλογή του μουσείου
Ανδρέας Αγγελιδάκης - Κάθε τέλος είναι μια αρχή
Ο γνωστός αρχιτέκτονας και εικαστικός εξετάζει την έννοια της μετάβασης από το οικοδομείν στο άκτιστο και στο ερείπιο, στην ελληνική κοινωνία σήμερα
Σαρρής Κύριλλος
Μέσα από την εγκατάσταση «BibliotheKa» μας προσκαλεί να προβληματιστούμε πάνω στη διαδικασία πρόσληψης της εικόνας από τον ανθρώπινο εγκέφαλο