Δημιουργεί μια εγκατάσταση-διάγραμμα, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για την κατανόηση της φυσικής εξέλιξης των ειδών, στη γκαλερί Έκφραση
Από τις Λας Μενίνας του Βελάσκεθ σ’ αυτές του Νταλί και του Γουίτκιν, από το «Μπαλκόνι» του Μανέ σ’ εκείνο του Μαγκρίτ κι απ’ τους «Καθρέπτες» του Βέλγου σουρεαλιστή στο «L’essence de la rhetorique est dans l'allégorie IV» του Τζόζεφ Κόσουθ. Δημιουργώντας μια εγκατάσταση-διάγραμμα, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για την κατανόηση της φυσικής εξέλιξης των ειδών, η Άρτεμις Ποταμιάνου δηλώνει με τη νέα της δουλειά στην γκαλερί Έκφραση: «Δεν υπάρχει παρθενογένεση και αυθεντία στην τέχνη, αλλά ένα έργο τέχνης είναι και κάτι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των επιμέρους επιρροών του». Κι όσο για τα έργα που εμπλέκονται σ’ αυτό το γεμάτο πορείες και αναφορές ταξίδι; Τα έχει αναπαράγει η ίδια ως χάρτινα ψηφιδωτά, τυπωμένα σε σελίδες γραπτών του Δαρβίνου (από 27/3).
Περισσότερες πληροφορίες
Ποταμιάνου Άρτεμις
Μέσα από ένα παζλ εικόνων και κειμένων σχολιάζει τη σχέση του έργου τέχνης με τις επιμέρους επιρροές του και την ιδέα του πρωτεϊκού δημιουργού